javahermarket





تاريخ : شنبه 4 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری

ویندوز سرور 2008 در یک نگاه
ویندوز سرور 2008 پیشرفته ترین سیستم عامل ویندوزی است که تا کنون ارائه شده و به منظور افزایش قدرت نسل جدید شبکه ها، برنامه های کاربردی و خدمات وب طراحی شده است. با استفاده از ویندوز سرور 2008 شما قادر خواهید بود خواسته ها و تجربیات گرانقدر کاربران خود را توسعه، انتقال و مدیریت نموده، زیر ساخت شبکه بسیار امنی فراهم آورده و ارزش و اثربخشی تکنولوژی در سازمان خود را افزایش دهید.
گرچه ویندوز سرور 2008 برمبنای توانایی ها و تجارب موفق ویندوزهای سرور قبل از خود ساخته شده است اما ویژگی های ارزشمند جدید و پیشرفت های چشمگیری نسبت به سیستم عامل های پیش از خود نشان می دهد. ابزارهای وب جدید، فن آوری محیط های مجازی، افزایش امنیت و ابزارهای مدیریت در ویندوز سرور 2008؛ صرفه جویی در وقت، کاهش هزینه و فراهم نمودن چارچوبی یکپارچه برای زیرساخت فن آوری سازمان به ارمغان آورده اند.
چارچوبی یکپارچه برای کسب و کار شما
ویندوز سرور 2008 در عین حال که چارچوبی یکپارچه برای محیط کاری سرورها و نیازمندی های برنامه های کاربردی شما فراهم آورده، از قابلیت گسترش و مدیریت بسیار ساده ای برخوردار است. امکان جدیدServer Manager یک کنسول یکپارچه مدیریت را فراهم می کند که نصب، پیکربندی و مدیریت مستمر سرور را تسهیل و تسریع می نماید. خط فرمان جدید Windows Power Shell مدیران شبکه را قادر می سازد که وظایف روزمره مدیریت سیستم را بصورت خودکار اجرا کنند. Windows Deployment Services ابزاری ساده شده و بسیار امن را جهت گسترش سریع سیستم عامل از طریق نصب و راه اندازی تحت شبکه فراهم می آورد. بالاخره Windows Server 2008 Failover Clustering Wizards و Full Internet Protocol Version6 از مدیریت یکپارچه توازن بار در شبکه پشتیبانی کرده و امکان پیاده سازی محیطی با حداکثر امکان دسترس پذیری برای تازه کاران دنیای IT فراهم نموده اند.
گزینه جدید نصب Server Core در ویندوز سرور 2008 اجازه نصب بخش هایی از سرور، همراه با اجزا و زیر سیستم های ضروری سیستم عامل بدون یک واسط گرافیکی را به شما می دهد. بخش ها و امکانات کمتر به معنی کمینه کردن دیسک و آثار سرویس ها می باشد که موجب کاهش سطح حملات به سیستم عامل و افزایش امنیت خواهد شد.


 

javahermarket





تاريخ : شنبه 5 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری

نرم افزار دانلود ویدیو از اینترنت Video Accelerator v3.1.5.8.1181 Portable






امروزه تعداد سایت های به اشتراک گذاری ویدیو مانند یوتوب در حال افزایش است شما برای اینکه بتوانید کلیپ آپلود شده در این سایت ها را دانلود کنید نیاز به یک دانلود منیجر فایل های ویدیویی دارید. نرم افزاری را که امروز در سایت میهن دانلود برایتان آماده کرده ایم قادر است تا فایل های ویدیویی را از سایت های پخش انلاین فیلم و کلیپ دانلود کند. نرم افزار Video Accelerator یک دانلود منیجر بسیار قوی بوده که کاربرد آن تنها در سایت های پخش آنلاین فیلم و کلیپ می باشد. این نرم افزار محصول شرکت SpeedBit بوده و شما با کمک آن به راحتی می توانید ویدیو های مورد نظرتان را از اینگونه سایت ها دریافت کنید. این برنامه میتواند از 150 سایت بخش ویدیو در اینترنت فایل تصویری دانلود کند که برخی از این سایت ها عبارتند از:
MySpace, Yahoo, Metacafe, DailyMotion, Stage6, 5min, Facebook, Reuters, photobucket, Tudou, Bebo, Break, ESPN, AOL, CNN, Discovery, Veoh و ...

 

javahermarket



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 6 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری

مشاهده آنلاین سوابق بیمهشدگان

توی تعطیلات نوروز وقتی بزرگترهای فامیل دور هم جمع میشوند معمولا یکی از سوالهایی که از بزرگترها پرسیده میشود طول سالهای خدمت و موعد سررسید بازنشستگی اونهاست….
کم پیش میآید کسی باشد که به طور دقیق از سوابق بیمه خودش که طی سالهای خدمتش براش واریز شده و به عنوان بیمهشده شرکت یا مجموعه تحت خدمتش ثبت شده باشد، آگاهی داشته باشد….
به همین دلیل هم هست که کسانی که براساس حسابهای سرانگشتی فکر میکنند موعد بازنشستگیشون سر رسیده و قصد دارند درخواست بازنشستگی یا بازخریدی به مجموعه محل کار خود ارایه بدهند میروند سراغ شعبههای سازمان تامین اجتماعی و در صورتیکه با خوش شانسی مواجه باشند و سوابق بیمهای و پروندههایشان در بایگانیهای قطور سازمان تامین اجتماعی گم نشده باشد، حداقل با پراکندگی سوابق مواجه میشوند.
این تازه آغاز قصهای خواهد بود که بیمه شده باید از این شعبه به آن شعبه و از شماره بیمههای مدام درحال تغییر، پروندههای خود را از انباریهای تامین اجتماعی بیرون بکشند و با یکجا کردن آنها طول دوران خدمت و سررسید بازنشستگیشان را به اثبات برسانند.
برهمین اساس سازمان تامین اجتماعی در راستای توسعه اتوماسیون اداری خود و ارایه خدمات الکترونیکی به مشتریان خودش سامانه الکترونیکی را با عنوان “مشاهده سوابق” به نشانی www2.tamin.ir/web/sso/home/savabegh راهاندازی کرده که همه افراد تحت پوشش بیمه سازمان تامین اجتماعی میتوانند با مراجعه به آن از سوابق کاری و ریز دستمزد و کارکرد خودشان باخبر بشوند و در صورت هرگونه مغایرتی به شعبه محل بیمه خود مراجعه کنند.
چنانچه این مطلب را خواندید میتوانید آستینهایتان را بالا بزنید و در همین دید و بازدیدهای نوروزی این موضوع را به بزرگترها اطلاع بدهید…شاید برای بعضیها حامل خبرها خوشی هم باشید.

آدرس سايت:سوابق بیمهشدگان


http://www2.tamin.ir/web/sso/home/savabegh
يا http://savabegh.sso.ir/
 

javahermarket





تاريخ : شنبه 5 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری

روزها (و البته طی دو سال گذشته) هر کجا که بحث اینترنت و سایتهای مشهور اینترنتی باشد، احتمالاً نامی از Twitter میشنوید. شاید سؤال کنید توئیتر چیست و چه کاری میتوان با آن انجام داد؟اصطلاح توئیتر از ماه مارس سال 2006 بود که با راهاندازی سایت Twitter.com توسط سه دوست به نامهای Jack Dorsey, Biz Stone, و Evan Williams بر سر زبانها افتاد و با سرعتی باورنکردنی دهان به دهان چرخید و چیزی نگذشت که دهها سایت با خدماتی مرتبط با توئیتر افتتاح شد.
 

برای دیدن ادامه مطلب باید عضو بشوید

javahermarket



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 4 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری

چگونگی پیدا کردن حجم فایل ها در مرورگر فایرفاکس قبل از دانلود :

برای اینکار دو افزونه فایرفاکس زیر را به شما پیشنهاد می کنم که در عین حال که خیلی سبک هستند می توانند کمک زیادی به ما بکنند وقتی که حجم فایلی که قصد دانلود آن را داریم خیلی بالا است و در این صورت اصلاً شروع به دانلود آن فایل نمی کنیم.
۱. افزونه فایرفاکس Show File Size : این افزونه به ما این امکان را می دهد که حجم فایلی که می خواهیم دانلود کنیم را در پنجره Open With که اولین کادری است که به ما بعد از کلیک بر روی گزینه دانلود نمایش داده می شود ببینیم. این افزونه به این دلیل که کادر اضافه ای به مرورگر ما نمی افزاید و همچنین حجم خیلی پایینی دارد بهترین افزونه برای این کار است به نظر من که در تصویر پایین نمونه ای از دانلود فایل با این افزونه مشاهده می کنید. تنها مشکل این افزونه این است که با نسخه ۴ از مرورگر فایرفاکس سازگاری ندارد.

2. افزونه فایرفاکس Extended Link Properties + : این افزونه نیز می تواند به ما با ساخت یک گزینه اضافی در منویی که در هنگام کلیک سمت راست بر روی یک لینک انجام می دهیم با انتخاب گزینه Link Properties حجم فایل و خیلی مشخصات دیگر در مورد آن لینک را نمایش دهد. اما کاربرد دیگری که این افزونه دارد این است که می تواند حجم صفحات وب را به ما بگوید که این می تواند امکان مفیدی برای طراحان وب و وبمستر ها از لحاظ آنالیز صفحات وب خود باشد.
 


دانلود افزونه های فایرفاکس برای تشخیص حجم فایل ها :

لینک دریافت : دانلود افزونه Show File Size (از افزونه های فایرفاکس حذف شده ، حجم : ۴ کیلوبایت )
لینک دریافت : دانلود افزونه Extended Link Properties + (حجم : ۲۲ کیلوبایت ، تعداد دانلود : ۱۷ )

javahermarket





تاريخ : شنبه 4 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری

نامهٔ الکترونیکی. همه ی ما از آن استفاده می کنیم. خواه هر روز آن را بکار برید و خواه گهگاه، نمیتوان انکار کرد که نامهٔ الکترونیکی، شیوهی گذران زندگی ما را دگرگون کرده است. تجارتها دگرگون شدهاند، خانوادهها به یکدیگر نزدیکتر شدهاند، با وجود نامهٔ الکترونیکی که در عرض چند ثانیه به فرستندهاش میرسد، نامهٔ پستی حلزونی، که روزها طول میکشید تا به مقصدش برسد، دیگر ترجیح داده نمیشود.

اما نامهٔ الکترونیکی ، از زمان ارسال اولین نامهٔ الکترونیکی در شبکهی آرپانت، در سال ۱۹۷۱، مانند هر چیز دیگری دائماً تکامل یافته است. دیگر به آنچه مایکروسافت عرضه میکند محدود نیستیم. امروزه دارای طیف گستردهای از انتخابها، از جمله جیمیل ( Gmail ) همیشه محبوب، هستیم. برای نامه های الکترونیکی دسکتاپ، بجای اینکه فقط از اوت لوک ( Outlook ) پولی استفاده کنیم، میتوان گزینههای رایگان و کد بازی مانند تاندربرد ( Thunderbird ) بکار برد. اما گویا اکنون با پیشرفت دیگر روشهای ارتباطات، مانند شبکههای اجتماعی و پیام کوتاه، نامهٔ الکترونیکی در معرض خطر است.
در زیر تصویری را می بینیم که توسط مایکروسافت ارائه شده است و سیر تکاملی نامهی الکترونیکی را نشان میدهد. ما را از نظرات خود با خبر کنید و اگر واقعیت دیگری در مورد نامهٔ الکترونیکی وجود دارد که ذکر نشده است، آن را به اطلاع ما برسانید. جایگاه نامهٔ الکترونیکی را در آینده چگونه میبینید؟ آیا میتواند با فیسبوک ( Facebook ) و توئیتر ( Twitter ) مقابله کند؟ یا روزهای آخر عمرش است؟

javahermarket



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 4 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری

يك شركت ژاپني راه جديدي را براي شارژ تلفن همراه در شرايط وقوع فجايع طبيعي يا در محيطهاي دور از دسترسي به برق، ابداع كرد.
ديگ ترموالكتريكي "هاتسودن ناب"، حرارت آب جوشان را به برق تبديل ميكند كه از طريق پورت USB دستگاههاي ديجيتالي مانند تلفن هوشمند، دستگاههاي پخش موسيقي ديجيتالي و سيستمهاي ناوبري، اين دستگاهها را شارژ ميكند.

 

ادامه مطلب برای کاربران عضو می باشد

javahermarket



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری

ادامه مطلب برای کاربران عضو می باشد

javahermarket



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری

ادامه  مطلب برای کاربران عضو می باشد

javahermarket



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری



 

به نظر میرسد جدیدترین سری لپتاپهای شرکت Sony ترکیبی از طراحی کلاسیک و امکانات ویژه سرگرمی باشند.


به گزارش دنیای اقتصاد این شرکت لپتاپهای سری جدید Vaio E خودش را از ماه جولای به بازار عرضه میکند.
این لپتاپهای جدید با الگوهای مهندسی ویژه برای راحتی دست کاربران و ضد باقی ماندن اثر انگشت روی آن طراحی شدهاند. مدلهای 14 15/5 اینچی این سری در رنگهای متنوع آبی، سفید، مشکی و صورتی و مدل 17/3 اینچی آن در دو رنگ سفید و مشکی طراحی شدهاند. این لپتاپهای جدید از تاچ پدهای اسپورت و راحت بهره برده و دارای سه کلید جدیدWeb، Vaio و Assist در کیبوردهایشان هستند. کلید Web امکان دسترسی سریع و مستقیم به اینترنت را بدون طی مراحل آن از ویندوز فراهم کرده، کلید Vaio در واقع برای مدیا گالری و سیستمهای سرگرمی است و در نهایت کلید Assist هم معرف برنامه Vaio Care است که امکان تشخیص مشکلات کامپیوتری را به کاربرانش میدهد.
«مایک لوکاس» یکی از مدیران Sony در این مورد میگوید: «برند Vaio به خاطر کیفیت و طراحی خاص خودش در میان کاربران جهان شناخته میشود و لپتاپهای جدید سری E هم علاوه بر هر دو این ویژگیها، امکانات سرگرمی و ارتباطی ویژهای را هم به کاربرانشان میدهند.»
این محصولات جدید دارای تکنولوژی Intel Wireless Display هستند که امکان نمایش محتوای لپتاپ روی HDTV را فراهم میآورد. نمایشگر این لپتاپهای جدید از نوع LCD با پس زمینه LED است. این محصولات دارای میکروفن و وبکم برای ویدئو چت هم بوده و از پردازندههای Core i3 یا Core i5 شرکت Intel بهره میبرند. مدل 15/5اینچی مشکی رنگ این سری همچنین با پردازنده دو هستهای E-350 شرکت AMD و کارت گرافیک Radeon HD6130 این شرکت هم تولید شده است.
شرکت Sony اعلام کرده است که لپتاپهای جدید سری E خودش را از ماه جولای و قیمت پایه 550 دلار به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی میرساند.

javahermarket





تاريخ : چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری

تبدیل تصاویر ویدئویی به فرمت های مختلف یکی از نیاز های همیشگی کاربران می باشد. ممکن است کاربران به منظور خاصی این قصد را داشته باشند تا به عنوان مثال یک فایل تصویری با فرمت AVI را به یک فایل تصویری با فرمت MPEG تبدیل نماید. دلایل انجام این کار می تواند برای هر کاربر متفاوت باشد. به عنوان مثال ممکن است یک فرد برای کاهش حجم یک فایل تصویری اقدام به تبدیل فرمت آن نماید تا میزان حجم آن را کاهش دهد. نرم افزارهای مختلفی برای این منظور ساخته شده اند. نرم افزارهایی که هر کدام از آن ها دارای ابزار و ویژگی خاص مربوط به خود می باشند. هر روزه بر تعداد این نرم افزارها و به طور کل نرم افزار های مبدل فایل ها رو به افزایش است زیرا این نیاز کاربران بیشتر از دیگر نیاز ها برای شرکت های نرم افزار محسوس می باشد.
 

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به کمک آن قادر به تبدیل فرمت فایل های تصویری خواهید بود.
Aiseesoft Total Video Converter نام نرم افزاری می باشد که به منظور تبدیل فرمت های فایل های تصویری برای کاربران ساخته شده است و کاربران به کمک آن می توانند اقدام به تبدیل فرمت فایل های تصویری نظیر AVI, MPEG, VCD, DVD, WMV و تمامی فرمت های مشهور تصویری نمایند. کافیست تنها فایل مورد نظر را به برنامه معرفی کنید و مسیر ذخیره سازی فایل خروجی را نیز مشخص نمایید. سپس فرمت مورد نظر خود را انتخاب کنید و با کلیک بر دکمه Convert عملیات تبدیل را آغاز نمایید. این نرم افزار محصولی از Aiseesoft Studio می باشد.

 

javahermarket



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری

یه سری تم برای عاشقای این سریال. البته اینا برای سونی اریکسون هستن.

 


 

javahermarket



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری

سونی امروز در کنفرانس E3 نشان داد که تقریباً تمام تمرکزش را روی ویتا گذاشته است.
این تصویر تغییر اندازه داده شده است. روی نوار جهت مشاهده سایز اصلی تصویر کلیک کنید. سایز اصلی تصویر 648x432 می باشد و حجم آن 60KB است.

javahermarket



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری


شرکت سامسونگ گوشی جدیدی را با نام Ch@t 222 وارد کشور هند کرده است که یک صفحه کلید سختافزاری کامل QWERTY را زیر نمایشگر لمسی خود جا داده است و میتواند به صورت همزمان از دو سیمکارت پشتیبانی کند.

این گوشی هوشمند شامل نمایشگر لمسی 2/2 اینچی از نوع TFT میشود که تصاویر در آن با کیفیت 220 در 176 پیکسل به نمایش درمیآیند. برای این گوشی دوربین دیجیتالی VGA در نظر گرفته شده است و از دیگر امکاناتی که در آن به کار رفته است میتوان به رادیو FM، جک استاندارد 5/3 میلیمتری برای هدفون، قابلیت پشتیبانی از DNSها و 43 مگابایت حافظه داخلی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD اشاره کرد.

گوشی دوسیمکارته Ch@t 222 سامسونگ به گونهای طراحی شده است که کاربر به صورت همزمان میتوانند تمام قابلیتهای هر دو سیمکارت که از دو شرکت مخابراتی متفاوت نیز خواهند بود را در اختیار کاربر بگذارد.

این گوشی که فعلا در کشور هند عرضه شده است و قرار است در آینده نزدیک در اختیار برخی دیگر از کشورهای آسیایی قرار گیرد، قیمت بسیار ارزانی دارد و با قابلیتهای قابل ملاحظه خود بسیار مورد توجه کاربران قرار خواهد گرفت. بر اساس برنامهریزی شرکت سامسونگ اعلام شده است که این محصول در اختیار ساکنان کشورهای اروپای شرقی و روسیه نیز قرار داده خواهد شد.

 

javahermarket





تاريخ : دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری

فارسی ساز Office 2007

مایکروسافت بسته نرمافزاری خود را برای فارسی کردن آفیس 2007 ارائه داده. از نکات بارز و جالب این فارسی ساز علاوه بر فارسی شدن تمامی بخشها و منوهای آفیس 2007 به زبان فارسی، اضافه شدن غلط گیر فارسی (Spellcheck) است . امکانی که بی شک مورد نیاز بسیاری از فارسی زبانان خواهد بود . فارسی ساز Office 2007 نیز به صورت رسمی و با نام Microsoft Office Language Interface Pack 2007 به صورت کاملاً رایگان از طرف شرکت مایکروسافت از هم اکنون قابل دریافت است. برای فعال سازی این فارسی ساز مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید. پس از دانلود هر سه قسمت آن را از حالت zip خارج نموده و آن را نصب نمایید. پس از نصب از منوی start به ترتیب وارد زبانه های All Programs و بعد Microsoft Office شوید و بعد از آن زبانهی Microsoft Office Tools را برگزیده و بر روی Microsoft Office 2007 Language Settings کلیک کنید. حالا میبایست در زبانهی Display Language زبان Persian را مشاهده کنید . زبان فارسی را به لیست موجود اضافه کرده و Persian را زبان اصلی (Primary) قرار دهید.
حجم فايل :14.1 MB

لینک دانلود (غیر مستقیم)
فارسی ساز Office 2007


 

javahermarket





تاريخ : دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری

تایپ فارسی در کلیه نرم فزار ها با فارسی نویس مریم ۴

 


 


این محصول کلیه نیازهای فارسی نویسی یک طراح را برآورده می کند. نرم افزار فارسی نویس مریم شامل برنامه های: مریم، تایپ مسقیم، تایپ سریع، تایپ آینه ای، خطاط (نستعلیق)، ۴٢٠ قلم فارسی، مبدل Word و پروین و زرنگار، قلمدان و ویرایشگر کیبورد میباشد.
• مریم: نرم افزار اصلی بسته نرم افزاری مریم است که علاوه بر تایپ فارسی دارای امکاناتی چون اعراب گذاری کامل، تنظیم متن به صورت پاراگراف و یا به اشکال دایره و مثلث، تایپ همزمان فارسی و لاتین، مبدل فرمت ایران سیستم و فرمت ویندوز عربی و فارسی میباشد.
• تایپ مستقیم: با استفاده از این برنامه دیگر احتیاجی به Copy و Paste نمیباشد و بصورت مستقیم در سایر برنامهها میتوانید به تایپ فارسی بپردازید.
تایپآینهای: برنامه تایپ آینه ای، پاراگراف بندی مستقیم در نرم افزاریهای صفحه آرایی مانند: FreeHand, Photoshop, QuarkExpress, InDesign, PageMaker را در اختیار کاربر قرار میدهد. این برنامه سازگاری کامل با نرم افزار پروین بزرگ دارد و میتواند فایلهای اجرا شده با آن را اصلاح کند. مبدل متن Word، از جمله امکانات این برنامه میباشد.
تایپ سریع: هرجا که نیاز به تایپ فارسی دارید، با فشردن کلید F11 برنامه تایپ سریع مریم ظاهر میشود. بعد از تایپ متن مورد نظر کلید Enter را بزنید تا متن فارسی منتقل شود.
۴٢٠ قلم: بسته نرم افزاری مریم دارای کاملترین مجموعه قلم های اصلاح شده فارسی میباشد و در کلیه ویندوزها اعم از فارسی و لاتین قابل اجرا میباشد.
خطاط: ابزار تایپ نستعلیق همراه با امکان انتقال آن بصورت تصویری و منحنی به سایر برنامه ها.
قلمدان: مجموعه قلمهای اصلاح شده فارسی برای استفاده در نرم افزار هایی که امکان تایپ فارسی دارند مانند: Word, Excel, Power Point, Access, In Design ME, Photoshop ME, Adobe Acrobat, … و کلیه ی نرم افزارهایی که نسخه ME دارند.
ویرایشگر صفحه کلید: ابزاری برای تنظیم صفحه کلید بصورت دلخواه و درج حروفی که کلید معادل روی کیبورد ندارند.

 

javahermarket



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری



نام کتاب: آرایش چهره به وسیله فتوشاپ
نویسنده: احمد دلبری
تعداد صفحات: ۱۵
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
یکی از کاربردهای نرم افزار فتوشاپ (Photoshop) آرایش چهره یا روتوش می باشد. در کتاب اماده شده شما با چندین تکنیک آرایش صورت آشنا می شوید. پس از خواندن کتاب براحتی می توانید اعمال زیر را انجام دهید:
- رنگ موها را تغییر دهید.
- رنگ چشم ها را تغییر دهید
- مژه ها را روتوش کنید
- خال یا لکه یا زخم روی پوست را بردارید
- رنگ دندان ها را سفید و روشن کنید
- بینی را تغییر اندازه بدهید
- و …
 

javahermarket



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری

در پی سیاستهای خاص بانک مرکزی که با هدف یکسانسازی نرخ ارز دولتی و آزاد اعمال شده است، بازار کالاهای مختلف از لوازم صوتی و تصویری و لوازم خانگی گرفته تا بازار کالاهای حوزه دیجیتال و کامپیوتر تحت تاثیر قرار گرفته است.


کارشناسان و فعالان بازار از رشد ناگهانی قیمتها در بازار کالاهای مختلف به ویژه کالاهای حوزه آیتی و دیجیتال خبر داده و علت را افزایش هزینههاي خرید و واردات کالا عنوان کردند.چرا که از روز چهارشنبه 18 خردادماه به طور ناگهانی نرخ ارز آزاد با حدود 30 تومان افزایش به نرخ 1215 تومان و نرخ ارز دولتی با رشد 112 تومانی به رقم 1172 تومان رسید و چنین رشد قیمتی خواه ناخواه تاثیر زیادی بر بازار گذاشت.
البته این اولین بار نیست که نوسانات و تغییرات ارزی بازار کالاهای حوزه مذکور را تحت تاثیر قرار ميدهد. اگر به خاطر داشته باشید رشد ناگهانی و البته موقتی نرخ ارز طی چند ماه گذشته بازار کامپیوتر را به تعطیلی کشاند، ولی این جریان موقتی بود و بازار مجددا حیات خود را از سر گرفت. کارشناسان و فعالان حوزه آیتی و دیجیتال که از رشد 5 تا 15 درصدی قیمتها طی روزهای اخیر خبر میدهند معتقدند، اگر چه شرایطی که بازار در آن قرار دارد غیر قابل پیشبینی نبود و برخی از کارشناسان چنین وضعیتی را پیشبینی کرده بودند، ولی به نظر نمیرسد این موقعیت موقتی و زودگذر باشد و پیشبینی جدید این است که در صورت ادامه روند
رشد نرخ ارز، بازار با رشد بیشتر قیمتها مواجه شود.

 

javahermarket



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری

سال پیش در چنین روزهایی و در روزگاری که شرکتهای مایکروسافت، "آی. بی. ام" و اپل در تلاش برای تبدیل شدن به غولهای رایانه ای دنیا بودند شرکت ژاپنی توشیبا گوی سبقت را از رقبای آمریکایی ربود و اولین لپ تاپ تاریخ را عرضه کرد.

به گزارش مهر، در سالهایی که رایانه های شخصی "آی. بی. ام" بودند و در سالهایی که استیو جابز شرکت " NeXt" را راه انداخت و در سالهایی که مایکروسافت "ویندوز 1.0" خود را عرضه کرد ناگهان توشیبا از سرزمین آفتاب تابان اولین لپ تاپ خود را به دنیا هدیه داد. از آن روزها 25 سال گذشته و به همین علت توشیبا تصمیم گرفته است که یک ربع قرن از عرضه اولین رایانه قابل حمل خود را با سه محصول جدید جشن بگیرد.

روزلا دستینو یکی از مدیران ارشد شرکت توشیبا داستان اولین لپ تاپ را اینگونه شرح داد: "در سال 1985 توشیبا از سوراخی در آب بیرون آمد و یک رایانه شخصی ناسازگار با رایانه های آی. بی. ام را عرضه کرد و به همین علت با بی مهری بازار مواجه شد. به این ترتیب تصمیم گرفت تیمی متشکل از سه نفر را برای ارائه یک پروژه جدید تشکیل دهد که از این گروه یک مفهوم جدید از رایانه های شخصی متولد شد که با محصولات آی. بی. ام سازگار بود، انرژی خود را از باتریهای قابل شارژ تامین می کرد مجهز به درایور فلاپی دیسک 5/3 اینچی بود و 5/4 کیلوگرم وزن داشت."

به این ترتیب اولین رایانه قابل حمل در این خانه ژاپنی متولد شد و T1100 نام گرفت و برای اولین بار در نمایشگاه "سبیت" هانفور آلمان رونمایی شد و شور و اشتیاق اروپاییها را برانگیخت.
.
 




 

javahermarket



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری


بر اساس آمار ارائه شده از سوی فیسبوک، این شبکه اجتماعی در ابتدای ماه جاری میلادی داری ۶۸۷ میلیون کاربر بوده است اما میزان رشد تعداد کاربران برای دومین ماه متوالی کاهش یافته است.
به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاری دانشجویان،در سال ۲۰۱۰، هر ماه دست کم ۲۰ میلیون کاربر جدید به فیسبوک اضافه میشدند، اما در ماه آوریل ۲۰۱۱ تعداد ۱۳. ۹ میلیون و در ماه مه ۱۱. ۸ میلیون کاربر جدید عضو فیسبوک شدهاند.
بر اساس آمار ارائه شده از سوی فیسبوک، آمریکا و کانادا دارای بیشترین کاربرانی بودند که عضویت خود را در فیس بوک لغو کردهاند.
فیسبوک ماه گذشته در آمریکا نزدیک به ۶ میلیون کاربر را از دست داد تا تعداد کل کاربران فیسبوک در این کشور به ۱۴۹. ۴ میلیون نفر برسد. در کانادا نیز در ماه گذشته میلادی ۱. ۵ میلیون کاربر عضویت خود را لغو کردند تا مجموع کاربران فیسبوک در این کشور به ۱۶. ۶ میلیون نفر برسد.


 

 

javahermarket





تاريخ : دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری


 

javahermarket



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری
دانلود مجموعه بهترین نرم افزار های قابل اجرا از طریق بوت
Hiren's BootCD 12.0 Restored Edition (ISO)
 


 


 

javahermarket



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری

1
2
3
4
5
(1 vote)


TuneUp Utilites 2011

TuneUp Utilites قادر است کارکردن با سیستم عامل ویندوز را راحتر، سریعتر و امن تر کند، تمام تغییراتی که توسط این نرم افزار در سیستم عامل اعمال می شود مطمئن می باشند چون همگی با لطف سیستم TuneUp Rescue قابل برگشت هستند. رابط کاربری این نرم افزار ساده و کاربردی است در ادامه برخی از امکانات این نرم افزار معرفی گردیده و لینک دریافت آن نیز ارائه شده است.

TuneUp Speed Optimizer

کدام تنظیمات کامپیوتر شما را کند کرده است؟ کدام یک از سرویس های نصب شده در ویندوز شما ضروری نیست؟ تنظیمات اینترنت شما بدرستی تنظیم شده اند؟ TuneUp Speed Optimizer جواب تمام سئوالات این چنینی را به شما می دهد. با آزمایش سیستم شما به شما کمک می کند تا سرعت کامپیوتر خود را به حداکثر برسانید.
TuneUp Shortcut cleaner

به کمک این قابلیت Shortcut های اضافی و بی کاربرد و آنهایی که مقصدشان از بین رفته است پیدا شده و از Start Menu و Desktop پاک می شوند.
TuneUp Styler

در این قسمت می توانید ظاهر بخش های مختلف سیستم عامل خود را تغییر دهید در نسخه 2011 امکان تغییر لوگوی انیمیشن ویستاو 7 نیز اضافه شده است.
TuneUp Uninstall Manager

در این قسمت می توانید نرم افزارهای نصب شده در ویندوز خود را که دیگر به آنها نیازی ندارید، بسیار سریعتر از Uninstaller خود ویندوز پاک کنید.
TuneUp StartUp Manager

در این قسمت لیست نرم افزارهای که در زمان بوت شدن سیستم عامل بصورت خودکار اجرا می شوند در اختیار کاربر قرار داده می شود تا آنهایی که ضرروی نیستند را از لیست خارج کند تا زمان بوت شدن سریعتر شود.
FreeUp Disk Space

در این قسمت فایل های موقتی و اضافی پاک می شوند تا باعت افزایش سرعت دسترسی اطلاعات از دیسک سخت و افزایش سرعت سیستم عامل ویندوز شود.
TuneUp Utilities بخش بسیار زیاد دیگر نظیر TuneUp Disk Doctor که به بررسی پارتیشن های مختلف دیسک سخت و رفع مشکلات احتمالی می پردازد است پیشنهاد می شود این نرم افزار را امتحان کنید تا خودتان با امکانات دیگر آن آشنا شوید.
این نرم افزار با قیمت 49 دلار از طریق وب سایت سازده آن tune-up.com به فروش می رسد ولی اگر بدنبال آزمایش نسخه کرک شده آن هستند لینک دانلود آن در ادامه آمده است:
Download TuneUp Utilities 2011 | Size: 22.64MB


 

javahermarket





تاريخ : دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری

 


 

javahermarket



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری


شرکت شارپ هماکنون یکی از بهترین و بزرگترین تولیدکنندگان گوشیهای هوشمند برای بازار ژاپن محسوب میشود که البته این گوشیها وارد بازار جهانی نمیشود. اما شرکت شارپ چندی کنفرانس مطبوعاتی ویژهای را برگزار کرد و در آن توضیح داد که گوشی هوشمند جدید خود با نام AQUOS را که مبتنی بر سیستمعامل اندروید ساخته شده است، وارد بازار جهانی میکند.

این گوشی هوشمند هماکنون در مرکز FCC به سر میبرد تا مجوز ورود به بازار را کسب کند. این گوشی هوشمند احتمالا با نام AQUOS IS12SH وارد بازار میشود که این محصول چند هفته قبل وارد بازار ژاپن شد.

برای این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی ویژهای در نظر گرفته شده است که میتواند تصاویر را به صورت سهبعدی ذخیره کند. دوربین دیجیتالی این گوشی هوشمند 8 مگاپیکسلی است که با داشتن دوربین دوم امکان برقراری تماسهای تصویری را هم فراهم میکند.

این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی 4/2اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت qHD پخش میشوند. این گوشی از شبکه مخابراتی سهبانده CDMA پشتیبانی میکند و هنوز مشخصات بیشتری از آن منتشر نشده است.

شرکت شارپ اعلام کرده است که گوشی هوشمند را در نیمه دوم سال جاری میلادی وارد بازار جهانی میکند که البته هنوز قیمت نهایی آن مشخص نشده است.


 

javahermarket





تاريخ : دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط نوید اکبری

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد